مبدل برق خودرو به برق شهری

مبدل برق خودرو به برق شهری

فروش انواع تبدیل های برق 12 به 220 ولت جهت مسافرت، برق اضطراری، روشن کردن وسایل خانگی و صنعتی و ... در توان های مختلف

اینورتر تبدیل برق ماشین به برق شهری 2500 وات


اینورتر تبدیل برق ماشین به برق شهری 2500 وات

معرفی : این مدل که قدرت تولید برق 220 ولت با توان 2500 وات را دارد کم حجم و سبک می باشد و برای کاربردهای مسافرتی ،خانگی،کشاورزی و صنعتی مناسب است. جهت مشاهده جدول کارکردها کلیک نمایید.

توان واقعی : 2500 وات ( 11/5 آمپر 220 ولت )

قیمت : 3,500,000 تومان

نحوه خرید : مشتریان می توانند با دو روش خرید خود را انجام دهند خرید با کارت شتابی و یا خرید پستی که در این حالت بعد از دریافت کالا ، وجه آن را به مامور پست تحویل می دهند.

 

ضمانت ها :

 

الف - 48 ساعت امکان برگشت کالا درصورت نداشتن مزایای ذکر شده

 

ب- یک سال گارانتی تعویض بدون قید و شرط ( به جز رطوبت و صدمات فیزیکی شدید )

 

ج- پنج سال خدمات پس از فروش

 

تست های کنترل کیفیت : هر دستگاه طی سه مرحله تست کارکرد، ضربه و کنترل کیفی نهایی می شود.

 

ابعاد و وزن : ابعاد 7 * 32* 16 سانتی متر بوده و وزن آن 2150 گرم می باشد .

 

نوع ورودی : ورودی دستگاه گیره می باشد که به باطری وصل می گردد.

 

ایزوله : این تبدیل به گونه ای طراحی شده که صد در صد ایزوله بوده و دارای سیستم تمام اتوماتیک می باشد که از باطری محافظت نموده و قبل از این که ظرفیت باطری به زیر % 20 برسد به صورت کاملا اتوماتیک و هوشمند مسیر جریان را قطع نموده و این امتیاز در سایر دستگاه های مشابه تولیدی داخل و یا چینی مشاهده نمی شود.

 

خرید پستیخرید شتابی

 

 

 

کنترلر و آنتی شوک : کلیه تبدیل ها مجهز به کنترلر جهت کنترل سالم و صحیح عملکرد دستگاه ها بوده و خروجی برق با ولتاژ و فرکانس ثابت بدون نوسان در آمپراژ و ولتاژ می باشند و مجهز به سیستم آنتی شوک بوده و تولید برق متناوب شبه سینوسی می نمایند .

کنترلر حرارتی : تمامی مدل ها مجهز به کنترلر حرارتی بوده و مانع از گرم شدن دستگاه می شوند و تمام قسمت های سیستم با روش رادیاتوری و فن تمام اتوماتیک بدون صدا خنک می گردد و در گرمای زیاد هوای محیط اطراف دستگاه و یا پوشاندن دستگاه در محیط کاملا بسته بدون تهویه مانع از گرم شدن دستگاه شده و به عملکرد صحیح دستگاه نظارت دارد .

 

مدار محافظ : این تبدیل دارای مدار محافظ بوده و در صورتی که خودرو روشن باشد نواسان برق ورودی تاثیری بر کارکرد دستگاه نداشته و برق خروجی کاملا پالایش شده و بدون نوسان می باشد و این امر برای وسایل الکتریکی مهم می باشد.

 

فیوز تمام اتوماتیک : کلیه تبدیل های برق ماشین به برق شهری کیا مجهز به سیستم فیوز تمام اتوماتیک الکترونیکی بوده و دارای سیستم قطع کننده اتوماتیک در حالت اتصال معکوس قطب های باطری و یا اتصال کوتاه در خروجی دستگاه می باشند و مانع از آسیب دیدن دستگاه برقی و تبدیل می گردد .

 

نشان گر برق ورودی و خروجی : تبدیل با نشانگر ال ای دی برق ورودی و خروجی را نشان می دهد.

تولید ملی افتخار ملی : این گروه تولیدی تمام قطعات دستگاه را بر پایه قطعات بومی کشور طراحی و تولید نموده تا علاوه بر کیفیت بالای محصول به قیمت های پایینی دسترسی نماید. گروه کیا بر تولید ملی اصرار ورزیده و تنها تولید کننده ایرانی می باشد که از صفر تا صد دستگاه را طراحی نموده و ساخت است به همین دلیل تمامی قطعات تعبیه شده بر روی مدار تبدیل برق ماشین به برق شهری 2500 وات در سراسر ایران و حتی کشور های همسایه قابل دسترسی می باشد.

بازدهی و تلفات : میزان تلفات کمتر از یک درصد عملا بازدهی تبدیل را به %99 رسانده که این مورد مختص تبدیل برق ماشین به برق شهری کیا می باشد و می توان از سیم سیار تا 100 متر جهت انتقال برق خروجی آن بدون ایجاد افت ولتاژ و یا آمپراژ استفاده نمود.

سازگار با انرژی های نو : این تبدیل ها با سیستم خورشیدی، بادی، مولد آبی و سایر سیستم های تولید انرژی نو سازگاری کامل دارد و در صورت تامین برق ورودی 12 ولت و با آمپراژ مناسب می توان از دستگاه به صورت مداوم استفاده نمود.

نکات استفاده :

1) برق 220 ولت خروجی تبدیل ها مانند برق شهری خطرناک می باشند.

2) هنگام استفاده از این تبدیل به توان 2500 وات تبدیل و توان مصرفی وسیله برقی دقت شود . درصورت نیاز به توان بیشتر تبدیل با توان بالاتر خریداری شود .

3) این دستگاه برای خودروهایی با ولتاژ 12 ولت DC طراحی شده لطفا از اتصال دستگاه به خودروهای با ولتاژ 24 ولت خودداری نمایید .


4) هر دستگاه برقی در لحظه روشن شدن به توانی بیشتر از توان ذکر شده روی دستگاه نیاز دارد ( معمولا بین دو تا ده برابر بیشتر )

5) از اتصال برق خروجی تبدیل های کیا به برق شهری خودداری نمایید .

خرید پستیخرید شتابی

 

 

 

مبلغ قابل پرداخت 3,500,000 تومان

افزودن به سبد خرید
  انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 4846

دیدگاه های کاربران (1)

محمد
۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۰

خیلی مننون واسه ایم فایل که گذاشتید با تشکر

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

آذربایجان غربی - مهاباد - خیابان وفایی - هشت متری دوم شرقی - گروه تولیدی کیا

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه تولیدی کیا می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما